Grudniownik

stycznia 18, 2018

Cześć! Poniżej przedstawiam Wam zdjęcia mojego grudniownika, który robiłam pierwszy raz. Do jego zrobienia wykorzystałam album 6x8 od Family Portraits, naklejki i alfabety od Studio Forty i FP. Karty pochodziły z domowych zapasów, głównie Currently od Becky Higgins i Family Portraits z kolekcji You Are The One oraz Daily Stories.




Niektóre karty zrobiłam sama za pomocą stempli i tuszu kreślarskiego. W kolejnych wpisach pokaże Wam jak w łatwy sposób wykonać takie karty. Osobiście uwielbiam efekt "poplamionego" papieru więc bardzo polecam samodzielne wykonanie kart do albumu.



Zdjęcia do albumu robiliśmy codziennie. Bardzo pomocna okazała się lampa błyskowa, którą dokupiliśmy do aparatu, gdyż zdjęcia powstawały najczęściej wieczorem, gdy za oknami było już ciemno.



Nasz mały model nie zawsze chętnie brał udział w domowych "mini-sesjach" ;) Czasem musieliśmy nieźle się nagimnastykować przy wymyślaniu zabaw i atrakcji!



Jako że nigdy wcześniej nie robiłam tak obszernego albumu z jednego miesiąca, musiałam szukać wielu inspiracji, głównie w postaci zdjęć w Internecie oraz albumów z poprzednich lat, które są zamieszczone na witrynie Family Portraits. Takie przeglądanie albumów dało mi bardzo dużą motywację aby stworzyć coś swojego!



Mam nadzieje, że album przypadł Wam do gustu i zmotywował do stworzenia własnych rozkładówek.

WiÄ™cej zdjęć i informacji na temat mojego albumu możecie znaleźć TUTAJ.

Pozdrawiam!

Aneta

4 komentarze:

  1. Przepiękny album mam pytanie skąd te nakleki takie jakby rameczki ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi o takie kolorowe tekturki https://familyportraits.pl/pl/studio-tekturek/471-studio-tekturek-labels.html ?

      Usuń
  2. Piękny album, bardzo podobają mi się zdjęcia, są takie optymistyczne!

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.