Lato w albumie Project Life

lutego 04, 2018

Cześć! Dzisiaj chciałabym pokazać Wam strony mojego kieszonkowego albumu, które były zrobione latem.


Dzieci-lato-project-life

Dominują w nich ciepłe kolory, różowy i żółty, ale jest też sporo białego. Dobór kolorów współgra z ubraniami dzieci, które znajdują się na fotografiach.

summer-project-life-1

lato-project-life-4

Zdjęcia były robione w domu oraz na placu zabaw. Do wykonania poniszej rozkładówki wykorzystałam mój ulubiony papier do scrapbookingu Family Portraits Workplace 05-06, który pocięłam do rozmiaru koszulek, natomiast główne zdjęcie było zbyt małe aby je pociąć i szczerze powiedziawszy myślę, że straciłoby swój urok, postanowiłam więc zachować je w całości i przykleić na koszulkę zamiast wsadzać do środka.

fun-time-pocket-scrapbooking-1

Różowy alfabet i dodatki w głównej mierze pochodziÅ‚y od Citrus Twist Kits. Naklejka „uÅ›miech” i „moja miÅ‚ość” to produkty Family Portraits.

fun-time-pocket-scrapbooking

lato-album-project-life

razem-lato-project-life

Przy projekcie przedstawiajÄ…cym dzieci na placu zabaw, korzystaÅ‚am głównie z różowych kart FP „You Are The One”. Uważam, że Å›wietnie wkomponowaÅ‚y siÄ™ w sÅ‚oneczny klimat zdjęć.

lato-project-life-2

lato-project-life-4

Naklejki i dodatki to produkty różnych producentów, które miałam akurat w swoich przydasiach. Tłem kilku zdjęć są białe karty, które stosuje w każdej swojej rozkładówce. Sprawiają, że strony są jasne, przejrzyste i idealnie współgrają z resztą kolorów.

lato-project-life-1

lato-project-life-3

lato-project-life-5

Naklejka „gagatek” również pochodzi ze sklepu FP, wÅ‚aÅ›ciwie wszystkie naklejki z tego arkusza to dodatki bez których nie wyobrażam sobie moich projektów.

lato-project-life

A jak u was wygląda nadrabianie zaległości? A może prowadzicie album na bieżąco?

Buziaki!
Aneta

Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.