Citrus Twist Kits

stycznia 24, 2018

Cześć wszystkim! Dzisiaj chciałabym zaprezentować Wam efekty mojej wczorajszej pracy. Jako że od kilku dni kończyłam nasze wakacyjne strony znad morza (o nich wkrótce) i miałam chwilowy przesyt rozkładówek w niebiesko-turkusowej kolorystyce, postanowiłam wprowadzić do albumu akcenty pastelowego różu. Myślę że nawet w męskim albumie od czasu do czasu nie zaszkodzi :D




Wykorzystałam do tego styczniowy kit "Sugarland" od Citrus Twist Kits, który wreszcie do mnie dotarł :) W tym miejscu wszem i wobec muszę ogłosić że kit w tym miesiącu jest PRZEPIĘKNY!!! Dużo w nim różu ale również zieleni oraz mieszanki różnych barw na papierach do pocięcia. Coś wspaniałego :)



Pierwsze zdjęcie rozkładówki zostało zrobione po powrocie do domu z dwutygodniowego pobytu nad morzem stąd napis "Home - hip hip hooray". O tak! To były nasze pierwsze wakacje z Patryczkiem i szczerze Wam powiem że nie należały do najłatwiejszych! Patryk właśnie zaczął wspinać się przy meblach i raczkować więc zdecydowanie pewniej czuliśmy się na własnym terytorium ;)


Do zdjęć dołączyłam również naklejki Family Portraits "repeat" i "enough" które wg mnie idealnie opisują naszą ówczesną sytuację związaną z nauką chodzenia ;)




A wy jakimi kolorami najczęściej ozdabiacie swoje albumy? Trzymacie się zasady niebieski dla chłopca a różowy dla dziewczynki czy lubicie czasem poszaleć z kolorami?

Zachęcam również do odwiedzania fanpejdza familyportraits.eu, gdzie niedługo pojawi się letnia inspiracja mojego autorstwa!

Pozdrawiam!
Aneta

Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.