Strona Project Life krok po kroku

lutego 09, 2018

Hej! W dzisiejszym wpisie chciałabym pokazać Wam jak powstaje strona mojego kieszonkowego albumu Project Life krok po kroku. Zrobię to na przykładzie zdjęć mojego synka Patryka, które robiłam mu latem. Wszystkie wykorzystane produkty, oprócz granatowego alfabetu, pochodziły ze sklepu Family Portraits.


strona-project-life-krok-po-kroku-lato

pocket-scrapbooking-baby-boy-bright

project-life-step-by-step-alphabet-summer

Jakie karty wykorzystuje tworzÄ…c album Project Life?

Wybrane karty pochodzÄ… z różnych kolekcji – Bright Side, Daily Stories i moje ulubione Akwarelove.

strona-project-life-krok-po-kroku-lato-2

project-life-karty-krok-po-kroku-lato

Tłem kilku zdjęć są białe karty, które sprawiają, że strona jest jasna i przejrzysta, a zdjęcia ładnie wyeksponowana, bez konieczności dodawania ozdobników. Karty, podobnie jak zdjęcia, utrzymane są w biało-błękitnej kolorystyce.

strona-project-life-krok-po-kroku-lato-3

Jakie dodatki wybrać do stworzenia strony w kieszonkowym albumie?

Po wstÄ™pnym wyborze kart, przychodzi czas na dodatki. Do każdego projektu wykorzystuje kolorowe etykiety. WprowadzajÄ… element kolorystyczny na stronie i sÄ… tÅ‚em dla naklejek. Można znaleźć je w Internecie i samodzielnie wydrukować lub zakupić gotowe. 

strona-project-life-krok-po-kroku-lato-1

Kolejnym niezbÄ™dnym elementem sÄ… naklejki. Dużo naklejek! Family Portraits oferuje tyle arkuszy, że nigdy nie mogÄ™ siÄ™ zdecydować. Tutaj wykorzystaÅ‚am naklejki transparentne z kolekcji „MilusiÅ„scy” i „Love” od FP oraz kolorowe „Life Is Wow” oraz „Stars”.

project-life-family-portraits-stickers-baby

project-life-step-by-step-stickers

page-project-life-step-by-step-2

page-project-life-summertime-fun

pocket-scrapbooking-step-by-step

baby-boy-pocket-scrapbooking-summer

pocket-scrapbooking-baby-boy-summer-1

Zapiski wydrukowałam na przeźroczystej kalce technicznej, którą nałożyłam na kartę.

page-project-life-step-by-step-3

CaÅ‚ość dopeÅ‚niÅ‚am granatowym napisem wykonanym z literek alfabetu od Citrus Twist Kits. 
Rozkładówka jest w rozmiarze 12x12, tak jak reszta stron z albumu, w którym dokumentuje pierwszy rok życia Patryka.

pocket-scrapbooking-baby-boy-bright

Z powodu sporych zaległości w albumie staram się aby moje strony były wykonywane możliwie w jak najkrótszym czasie, bez zbędnych ozdobników i mnóstwa dodatków. Taki minimalizm w albumie bardzo mi odpowiada i myślę, że prezentuje się nie najgorzej.

Zachęcam do pochwalenia się swoimi stronami z albumu. W razie pytań piszcie śmiało!

Pozdrawiam,
Aneta

Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.