Album Project Life w nowym formacie

kwietnia 22, 2018

Hej!

W ostatnim czasie musiałam zdecydować w jakim formacie będę prowadzić album Project Life w 2018r. Ostatecznie, z różnych względów, wybrałam album w formacie 9x12 od Family Portraits. I o nim możecie przeczytać w dzisiejszym wpisie! 


Nowy format albumu Project Life





W ostatnim czasie często zastanawiałam się, jaki format albumu będzie odpowiedni dla mnie w 2018 roku. Brałam pod uwagę kilka czynników - ilość zdjęć, które znajdą się w albumie, poprzednie zaległości, czas, który mogę poświęcić na robienie albumu (a raczej jego brak ;)
Mimo, że album z perwszego roku życia dziecka prowadziłam w formacie 12x12 i wydawało mi się, że jest dla mnie idealny, tym razem zdecydowałam się na album w formacie 9x12. Głównym powodem, który o tym zdecydował, były istniejące już zaległości z poprzedniego roku, które muszę w końcu uzupełnić. Praca w nowym formacie jest mniej czasochłonna i szybsza. Minusem jest to, że muszę zrezygnować z wielu zdjęć, ponieważ nie wszystkie zmieszczą się w albumie. Album zakupiłam jak zawsze w sklepie Family Portraits.

Strona otwierająca album

A raczej strony! Z uwagi na to, że zdjęcia były już przygotowane z myślą o rozkładówce w formacie 12x12 i bardzo nie chciałam z nich rezygnować, postanowiłam, że zamiast jednej strony zrobie trzy ;)







Kolorystyka stron mojego kieszonkowego albumu

W tym roku zdecydowanie stawiam na soczyste kolory! Zdjęcia, które obecnie wykonuje są bardziej przemyślane niż kiedyś oraz poddawane obróbce (rozjaśniam i "wyciągam" kolory). W tym roku wywołuje zdecydowanie mniej zdjęć niż do albumu z pierszego roku życia dziecka i stanannie je selekcjonuje. Tym samym spędzam dużo mniej czasu na ich obróbce.




Karty i dodatki

Kwestia użytych przeze mnie materiałów pozostała niezmienna, nadal są to głównie karty i naklejki Family Portraits, karty do journalingu, alfabety i dodatki od Citrus Twist Kits oraz karty z kolekcji Currently od Becky Higgins.



Odkąd stałam się szczęśliwą posiadaczką drukarki, coraz więcej kart drukuje sama. Dużo różnych dodatków udało mi się też upolować na bazarku z przydasiami do Project Life na facebooku. Polecam takie rozwiązanie, czasami można trafić na różne perełki.



Plusy i minusy nowego formatu

Podsumowując, nowe kieszonkowe strony albumu w formacie 9x12 powstają na prawdę błyskawiczne, dlatego polecam go osobom, którym zależy na szybkim tworzeniu rozkładówek.



Natomiast jeśli robicie wiele zdjęć i chcecie by wszystkie znalazły się w Waszym albumie, zdecydowanie jestem za formatem 12x12.

Pozdrawiam!
Aneta

Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.