Wielkanocne inspiracje

marca 30, 2018

Cześć! Mój dzisiejszy wpis ma na celu zainspirowanie Was do tworzenia wÅ‚asnych wielkanocnych stron w albumie Project Life. Poniżej znajdziecie garść inspiracji z zeszÅ‚ego roku, w których postawiÅ‚am na odzwierciedlenie atmosfery Å›wiÄ…t za pomocÄ… pastelowych kart i kolorowych zdjęć. Czy mi siÄ™ to udaÅ‚o – oceÅ„cie sami!





 Na próżno szukać w naszym albumie pisanek i zajÄ…ców! W Internecie można znaleźć mnóstwo inspiracji tego typu, ja natomiast zdecydowaÅ‚am, że Å›wiÄ…teczne elementy znajdÄ… siÄ™ jedynie na zdjÄ™ciach, a dodatki scrapbookingowe bÄ™dÄ… pochodziÅ‚y z domowych zapasów. DobraÅ‚am je na zasadzie Å‚Ä…czenia kolorów (różowy-zielony-żółty) i oto co powstaÅ‚o.





 Kilka kart jak zawsze zrobiÅ‚am sama, reszta to karty Family Portraits i Currently Edition Core Kit od Becky Higgins. Jasne zdjÄ™cia plus pastelowe karty i dodatki to sukces gwarantowany, mówie Wam! OczywiÅ›cie nic nie stoi na przeszkodzie aby dodać typowo wielkanocne naklejki i dodatki, które jeszcze bardziej urozmaicÄ… nasz projekt.






 W tym roku planuje wykonać domowÄ… mini sesjÄ™ zdjÄ™ciowÄ…, a jako że jestem Å›wieżo po kursie Dziecko w albumie (polecam!!!), dodatkowo poddam je obróbce, którego nauczyÅ‚am siÄ™ podczas kursu. MyÅ›lÄ™, że to pomoże mi oddać charakter Å›wiÄ…tecznej atmosfery, ponieważ póki co nie zanosi siÄ™ na możliwość robienia zdjęć na zewnÄ…trz (nad czym bardzo ubolewam, ponieważ rok temu byÅ‚o dokÅ‚adnie tak samo). Pomimo kiepskiego Å›wiatÅ‚a dziennego mam nadzieje, że zdjÄ™cia wyjdÄ… nam jasne i Å›wietliste.





W tym miejscu chciałabym złożyć Wam najserdeczniejsze życzenia na zbliżające się święta Wielkiejnocy. Dużo zdrowia, radości, pogody ducha, smacznej święconki i mokrego poniedziałku!


Buziaki!
Aneta

Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.