Sesja roczkowa

marca 10, 2018

Hej! Dzisiejsza inspiracja to strony mojego albumu, na których umieściłam zdjęcia z pierwszych urodzin Patryka. Roczek był szczególnym wydarzeniem w naszym kieszonkowym albumie i zajął kilka stron. Znajdują się na nich fotki zarówno z uroczystości, którą spędziliśmy w gronie najbliższych, jak i z profesjonalnej sesji zdjęciowej, która była wykonana na początku września 2017r.






Urodziny Patryka zorganizowaliśmy w ostatnich dniach sierpnia. Pogoda była wspaniała, w sam raz do świętowania oraz robienia pięknych zdjęć. Nasz mały solenizant był w tym dniu bardzo grzeczny i mimo że chciało mu się spać, udało mu się dotrwać aż do czasu pokrojenia tortu :)




Dzień, w którym była robiona sesja zdjęciowa u fotografa, był ostatnim dniem raczkowania. Na drugi dzień po sesji, Patryk zrobił pierwsze samodzielne kroki. Byliśmy w niezłym szoku, ponieważ nic nie zapowiadało tego wielkiego wydarzenia!




Strony z roczku były inspiracją, którą wykonałam dla Family Portraits. Do ich zrobienia użyłam produktów tej firmy, które jak zawsze idealnie wpasowały się w chakater zdjęć. Białe karty i naklejki sprawiły, że strony są eleganckie i przejrzyste.





Pod kartą "Gorgeous" umieściłam wydrukowany bilans roczniaka, w którym zawarłam takie informacje jak waga, wzrost, rozmiar ubranek, skoki rozwojowe oraz umiejętności dziecka.


Zrobienie stron z pierwszych urodzin Patryka było czystą przyjemnością i chwilami miałam wrażenie, że strony robią się same. Wszystko to zasługa pięknych zdjęć, kart i dodatków. Już nie mogę doczekać się kolejnych urodzin naszego synka :)

Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.